تقویم دیواری 1403
یکی از مرسوم و رایج ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی انواع تقویم و به خصوص تقویم دیواری می باشد که در ۲ نوع تک برگی و چهار برگی و در سایز و طرح ها متفاوت در بازار تولید و ارائه میشود.
تقویم های چاپ شده در چاپ روما بصورت اختصاصی و با حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عدد و با طرح اختصاصی شما می باشد.
تقویم دیواری 1403 یکی از هدایای پرکاربرد میباشد.
سایز تقویم دیواری 1403
ابعاد تقویم های دیواری را میتوان در محدوده ای متنوع تعیین کرد ولی در هر حال دلیل طراحی تقویم به صورت دیواری گذشته از عدم نیاز به قرار گیری و روی سطح افقی امکان خواندن موارد نوشتاری از فاصله نسبتا زیاد است.
این ابعاد قاعدتا از قطع قطع A3 بزرگتر و ممکن است تا قطع 70 سانتی متر افزایش یابد به این گونه تقویم ها تقویم پوستری گفته میشود.
تقویم دیواری بطور معمول دارای برگ های 1 رو چاپ است و بیشتر به صورت تک برگ و فصلی طراحی میشود.
همچنین تقویم های دیواری ممکن استدارای دوازده ماه طراحی شده در دوازده برگ جداگانه باشد.تقویم های دیواری به ویژه در حالت و ابعاد پوستری دارای عکس و تصویر هستند و غالبا بیشتر فضای هر صفحه را تصاویر مرتبط با موضوع و یا صرفا تزیینی بخود اختصاص میدهند نحوه قرار گیری روزهای ماه نیز برخلاف تقویم های رومیزی که غالبا به صورت جدول شده هستند به صورت خطی انجام می پذیرد.
نکاتی درمورد تقویم دیواری
تقویم دیواری 1403 که میتواند در سایزها و جنس های مختلف طراحی و تولید شود.
مناسب محل هایی با رفت آمد بالا و نیاز به دسترسی تاریخ به صورت در یک نگاه می باشد .
این نوع تقویم ها بنا به نیاز میتواند سال در یک برگ ، فصل در یک برگ ، ماه در یک برگ و حتی هر هفته در یک برگ باشد.
که قطع و اندازه آن نیز باید متناسب با محل نصب باشد .
به دلیل صرفه جویی در قیمت و مصرف متریال بهتر است با سایز تولید کاغذ همخوانی داشته باشد .
این مدل تقویم به خاطر ساده بودن نوع تولید و محدود بودن متریال مصرفی در رنج قیمت مناسبی می باشد.
که خود یکی از دلایل استقبال مشاغل و افراد کم درآمد تر است .
تقویم های دیواری همه جا
تقویم دیواری می تواند بر روی اجناس مختلف مانند انواع کاغذ با روکش های مختلف مانند ورنی ، انواع یووی ، سلفون مات و براق و … چاپ و تولید شود.
به طور مثال در سال های اخیر تقویم های دیواری بر روی متریالی به شکل حصیر چاپ می شود که در بین سفارش دهندگان با نام تقویم حصیری شناخته می شود که مورد توجه کسانی که از این نوع تقویم استفاده میکنند قرار گرفته است و در بازار جایگاه خوبی پیدا کرده است .
شرکت ها ، کارگاه ها و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ نیاز دارند که در بازار کارشان دیده شوند.
این کار در روند رشد کسب و کار اثر بسزایی دارد.
موسسات و شرکت های کوچک که از توان مالی پایین تری نسبت به دیگر مشاغل دارند نیز از این امر مبری نیستند .
تقویم های دیواری 1403
به دلیل مقرون به صرفه بودن مورد استقبال این دسته از افراد است .
لذا تقویم دیواری در رده هدایای تبلیغاتی ارزان از جایگاه خوبی برخوردار است.
ویژگی های تقویم دیواری 1403
تقویم دیواری چندین ویژگی را ترکیب میکند: یکنمای سریع، قسمتی برای قرار ملاقاتها و یادداشتها و مجموعهای از تمهای زیبا.
تقویم دیواری برای این نوع افراد و موقعیت های عالی هستند:
– هنگامیکه میخواهید یک موضوع را به اشتراک بگذارید.
تقویم دیواری در مجموعه ای بزرگ از تم های زیبا و متناسب با نیازهای شما می باشد.
– کارمندان شما دارای مشغله زیادی می باشند و با فعالیت های فراوانی درگیر هستند.
بنابراین داشتن بیش از یک تقویم منطقی است.
حتی اگر افراد دارای تقویم های شخصی خود (به عنوان مثال بر روی گوشی های هوشمند خود) باشند.
حضور یک تقویم مرکزی که هر کس اطلاعات را در آن به اشتراک بگذارد امری ضروری است.
– همه آشپزخانه ها نیاز به یک تقویم دیواری دارند، که میتواند هرکدام از اعضای خانواده را در مورد رویدادهای مختلف که قرار است اتفاق بیفتد مطلع میکند.
– هنگامی که یک محل استراتژیک برای مشاهده رویدادها برای همه افراد مورد نیاز است.
مانند آویزان کردن روی دیوار در اتاق های استراحت و اتاق های کنفرانس.
نکات طراحی تقویم دیواری
تقویمها، هدایای شرکتهای بزرگ و محصولات بازایابی فوق العادهای هستند که بر روی میز یا دیوار قرار دارند.
ارسال تقویم دیواری 1402 و سالنامه 1402 به مشتریان و تامین کنندگان ارزشمند، به شما کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل نمایید همواره اطلاعات تماس شما در دسترس آنها خواهد بود و نام شرکت شما همیشه اولین نامی است که به ذهن آنها خطور می کند.
ایجاد یک طرح جذاب و مناسب، از جمله موارد مورد اهمیت می باشد. در زیر به چندین نکته در این باره اشاره کردیم:
– خودنمایی کردن
از تقویم دیواری 1400 به عنوان رزومه ای برای نمایش نمونه کارهایتان استفاده کنید.
باید تصمیم بگیرید که کدام تصاویر یا محصولات بهترین توصیف برای نمایش کسب و کار شما می باشد.
سعی کنید صفحات تقویم دیواری را با بهترین و تاپ ترین نمونه کارهایتان پر نمایید.
تقویم دیواری ابزاری کمکی برای یادآوری شما به مشتریان و کاربرانتان می باشد.
در نهایت تصمیم گیرنده آنها می باشند که با شما کار کنند یا خیر.
– تصویرسازی
اگر شرکت شما درگیر صنعتی است که وضوح بصری ندارد، بهتر است از تصویرگر برای ایجاد تصاویر چشمگیر کمک بخواهید.
این تصاویر می تواند مربوط به هر چیزی که کسب و کار شما را به نمایش درآورد، باشد.
یک تصویرگر خوب می تواند تقویمی جذاب و مرتبط با حرفه شما در اختیارتان قرار بدهد.
– صفحه آرایی
چرا طرحی متفاوت را جایگزین طراحی های تکراری و قدیمی تقویم ها نمی کنید؟
انتخاب مقیاس مناسب برای تقویم های دیواری نیز حائز اهمیت است.
تقویم های بزرگ در بین افراد محبوب تراند و این تقویم ها انتخاب مناسبی برای شرکت هایی است که دارای حجم کاری بالا می باشند و نیاز به تقویم برای اشتراک گذاری رویدادها دارند.اما اگر شما مقیاس کوچکتر را انتخاب کنید، گزینه ای شیک و مناسبی برای تقویم های رومیزی، دیواری در اتاق های کارمندان، اتاق انتظار و … دارید.
– کیفیت بالا
محصولات با کیفیت بالا همواره توجه، اطمینان و حس مثبت را به مصرف کنندگان منتقل می کند.
پس توجه داشته باشید که همیشه بهترین متریال ها را انتخاب کنید.
افرادی که تقویمهای شما را دریافت میکنند با توجه به کیفیت تقویمتان میتوانند کیفیت محصولات تولیدی تان را حدس بزنند
-طراحی های هدفمند و هماهنگ
برای اینکه تقویمهای شخصی تاثیری فراتر از عملکرد اصلی نمایش تاریخ داشته باشند، باید به روشی طراحی شوند که برند یا ایدهی مرکزی طراحیتان را به نحو موثری جلوه دهند.
طرح فونت (Typography)، تمها، طراحی دیداری و انتخاب قالب تقویم باید دقیقا با اهداف موردنظرتان مطابقت داشته باشد و تا آنجا که امکان دارد باید از انحراف توجه مخاطب از هدف طراحی تقویم ممانعت بعمل آورید.
وقتی چندین گرافیست و ایدهپرداز برای طراحی تقویم دیواری 1400 چندصفحهای کار میکنند، این امر عملا به مسئله تبدیل میشود.
وقتی که یک گرافیست روی تقویم خاصی کار میکند، اطمینان حاصلکنید که طراحی وی توانسته اهداف اصلی تقویم را برآوردهسازد.
فارغ از اینکه تقویم شما تبلیغاتی، شخصی یا هر چیزی دیگری باشد، این امر همچنان صحت دارد.
استفاده از قالب آماده – (Template)
خوشبختانه قالبهای آماده (Template) تقویم دیواری 1400 ، نیازهای شما را برآورده میکند.
این قضیه در زمان چاپ تقویم به ایجاد همترازی، لببر (Bleed) و خطوط برش کمک میکند.
حتی اگر نمیخواهید از قالب آماده استفاده کنید، کار با آن میتواند به شما کمک کند تا مسائل احتمالی که باید لحاظ شوند را بشناسید و با شناخت بیشتر دست به طراحی تقویمهای سفارشی بزنید.
استفاده از تصاویر باکیفیت
بخاطر اندازهی تقویمها، استفاده از تصاویر باکیفیت در چاپ تقویمهای پوستری اهمیت بسزایی دارد.
هرچند که دیگر قالبهای پوستر هم به همان اندازه به تصاویر باکیفیت نیاز دارند.
تصاویر بیکیفیت، مبهم یا پیکسله چاپ میشوند. چاپخانههای حرفهای میتوانند تصاویر باکیفیتی را چاپ کنند، ولی وقتی از تصاویر بیکیفیت استفاده میکنید نمیتوانید از چنین امکانی حداکثر بهره را ببرید این چنین تصاویری را بوجود آورید.
در صورت امکان تنها از تصاویر باکیفیت، در فرمتهای غیرفشرده یا تصاویر برداری (وکتور) برای طراحی خود استفاده کنید.
-تنظیم مانیتور
اگر بهترین خروجی چاپی را میخواهید، روش دیگری برای آن وجود ندارد.
بسیاری از شرکتهای چاپی آنلاین و چاپخانههای محلی این موضوع را به شما بیان نمیکنند که رنگی که در مانیتور خود مشاهده میکنید با خروجی چاپیتان همیشه مطابقت ندارد.
اغلب مانیتورها براساس حالت رنگ RGB تنظیم میشوند در حالی که در بیشتر چاپگرها، رنگهای CMYK استفاده میشود.
البته این قضیه تنها هنگام چاپ مسئله ایجاد میکند.
با وجود این، اگر مانیتور شما تنظیم نشده است، رنگهایی که در مانیتور مشاهده میکنید ممکن است با آنچه که در نهایت چاپ میشوند تطابق نداشته باشند.
-توجه به نحوهی استفاده از تقویم دیواری
انواع تقویم دیواری 1402 و امکانات چاپی را بررسی کنید و انتخاب خود را متناسب با کاربرد موردنظرتان صورت دهید.
انواع تقویمی که چاپ هر عدد از آنها ارزانتر تمام میشود، تقویمهای کارتی و تقویمهای مغناطیسی کوچک برای کمپینهای تبلیغاتی که برندی را آغاز راه خود تبلیغ میکنند، مناسبتر است، چراکه تنها در این شرایط جلب توجه مخاطبان اهمیت دارد.
برندهای که در میان یا بالای در فرایند قیفی تبلیغاتی خود قرار دارند.
افراد بیشتر به سمت تقویم های دیواری 1400 گرانقیمت میروند، چراکه برای آنها هدف حفظ مشتریان وفادار و ارتقا هویت برندینگ خود اهمیت دارد.
برخلاف این قضیه، تقویمهای پوستری و تقویمهای دیواری میتواند برای توزیع هدفمندتر در انتهای قیف فرایند تبلیغات سودمند باشد. در این مرحله اطمینان دارید که مشتری محصولات شما را خریداری خواهد کرد، یا به تازگی محصولی را خریداری کرده و ممکن است که دوباره کالایی را خریداری بکند.
شاید لازم باشد که از تجربیات خود در تعامل با مشتریان بهره بگیرید. اطلاعات موجود خود را در رابطه با سبک زندگی و علایق و سلایق مشتریان خود بررسی کنید.
کدام مشتریان آنها را دریافت خواهند کرد؟ تقویمها چگونه مورد استفاده قرار خواهند گرفت؟
به عنوان مثال، تقویم های دیواری 1400 به کجا آویخته خواهد شد؟ یک نوجوان دوست ندارد که تقویم مغناطیسی را به کابینت یا یخچال آویزان کند ولی میتواند تقویم را روی کمد رختکن مدارس و مکانهای مشابه خود بچسباند. مشتریان شما کدام تقویم را ترجیح میدهند، گلاسه یا مات؟ اگر دوست دارند که برروی تقویم مواردی را بنویسند، تقویم مات برایشان مناسب خواهد بود.
کدام تقویم چاپی برایشان مناسب خواهد بود؟ بعضیها دوست ندارند که از تقویم استفاده کنند.
آنها بیشتر برچسب یا نشانکها را دوست دارند. قبل از چاپ تقویم، باید به سوالاتی در این زمینه جواب دهید.
روما تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی.
کانون چاپ روما ارائه دهنده انواع خدمات چاپ افست و چاپ دیجیتال
شرکت روما با بهرهگیری از بهترین ابزار، با کیفیتترین خدمات را در زمینه چاپ به شما ارائه خواهد کرد.
برای دیدن سایر خدمات روما به صفحه اصلی سایت مراجعه یا از منوهای تعبیه شده در بالای صفحه استفاده بفرمایید.
همچنین برای دریافت اطلاعا بیشتر در مورد تقویم دیواری 1403 با کارشناسان روما تماس بگیرید.
برای خرید سررسید ،تقویم ، سالنامه ، سررسید 1403 ، تقویم 1403 ، سالنامه 1403 ، چاپ سررسید ، خرید سررسید ، تقویم دیواری ، خرید تقویم ، چاپ سالنامه ، سررسید اروپایی ، سررسید وزیری ، تقویم رومیزی ، سررسید رقعی و سالنامه اینجا کلیک کنید